Veelgestelde vragen
F.A.Q.
Is het concert met zit- of staanplaatsen?
In de regel zijn al onze programma’s met staanplaatsen, als dit niet het geval is geven we dit aan op de pagina van het programma.
Ik kan om een medische reden niet lang staan, is het mogelijk om een stoel neer te zetten?
Als je om medische redenen een zitplek nodig hebt, laat het ons dan van tevoren weten via info@corneel.nl, dan zetten we graag een stoel voor je neer. De stoelen kunnen uiterlijk donderdag 12:00 uur voor de show worden aangevraagd. In de zalen hebben we geen specifieke rolstoelplekken, maar onder begeleiding van ons personeel kunnen we eenvoudig een plek vinden. Bij drukke en uitverkochte programma’s kunnen de zichtlijnen dan wel beperkt zijn. Het heeft daarom onze voorkeur als je van tevoren even contact met ons opneemt, zodat we je goed kunnen informeren en kunnen begeleiden op de avond zelf. Kijk hier voor meer informatie over de voorzieningen van Corneel.
Kan ik met cash of pin betalen in Corneel?
In Corneel kun je aan de kassa of de bar alleen per pin betalen.
Ik heb nog Underground munten, kan ik deze nog inleveren?
Betaalmunten van Underground en Corneel zijn helaas niet meer geldig. Vanaf heden kunnen Underground en Corneel munten daarom niet meer worden ingeleverd bij Corneel.
Wat is het bekerretoursysteem?
We vinden het belangrijk om jouw bezoek zo duurzaam en prettig mogelijk te maken, daarom maken we gebruik van een bekerretoursysteem. Bij binnenkomst krijgt iedere bezoeker één token die je kan inleveren bij het bestellen van een drankje. Wil je nog een drankje halen? Lever dan jouw oude beker weer in. Meer informatie over het retoursysteem vind je hier.
Ik ben mijn kaartje kwijt, wat moet ik nu doen?
Je tickets zijn na aankoop altijd per e-mail naar je verzonden door onze ticketpartner Stager. Het kan zijn dat het ticket in de spam-inbox is beland, vergeet deze dan ook niet te checken. Heb je de e-mail toch niet ontvangen of heb je hem per ongeluk verwijderd? Vraag de tickets opnieuw op.
Zijn er kluisjes of een garderobe?
Wij hebben een gratis te gebruiken bewaakte garderobe.
Hoe laat begint het programma?
De aanvangstijd van het programma staat vermeld op de desbetreffende programmapagina op deze website. Als er een voorprogramma is bij een concert, dan vermelden we dat op de website. Meestal gaan wij een half uur voordat een concert begint open.
Ik heb kaartjes gekocht maar ik kan niet meer komen, en nu?
Corneel neemt geen gekochte tickets terug, tenzij de activiteit afgelast of verplaatst wordt. Corneel hanteert hiervoor de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de VNPF (Vereniging Nederlandse Poppodia- en Festivals). Wel kun je je kaartje doorverkopen, bijvoorbeeld op TicketSwap.
Verkoop aan avondkassa
Uiteraard kun je ’s avonds – indien het evenement niet uitverkocht is – ook kaartjes aan onze kassa kopen. De tickets aan de kassa zijn vaak iets duurder dan in de online voorverkoop, we raden dan ook aan de kaartjes online te bestellen, je hoeft ’s avonds niet in de rij voor de kassa te staan, je voorkomt verrassingen met uitverkochte shows en het is goedkoper.
Het concert is uitverkocht, en nu?
Als alle tickets voor een programma zijn uitverkocht zullen er ook geen tickets aan de deur worden verkocht. Tickets kopen van derden is op eigen risico, kijk voor meer informatie op weetwaarjekoopt.nl
Mag ik mijn fotocamera meenemen?
Een simpele camera mag je meenemen, maar flitsen of fotograferen met een lens is niet toegestaan. Fotograferen met professionele apparatuur mag alleen met vooraf toestemming van de artiest of Corneel (persaccreditatie).
Hebben jullie wifi?
Nee, wij hebben op dit moment helaas geen wifi voor bezoekers.